Friday, November 12, 2010

kita masih bersama F

dalam kesakitan kau tu la seribu kekesalan yg aku buat pada kau
dalam kesakitan hati aku ni la betapa aku masih sayangkn kau sedalam hati aku
 aku tahu kita da tiada apa2 hubungan atas kemahuan kau,tetapi pada aku aku masih berharap dan masih menganggap kau adalah kekasih hati aku,tidak bermakna atas perangai dan sikap buruk aku ni aku membenci kau,sejujurnye aku masih tidak lagi membenci dan tidak menyukai kau.aku cube utk berubah tetapi terlalu sukar kerana tidak yakin pada diri sendiri,tetapi dari dulu aku sudah berjanji pada diri aku..WALAUPUN SEBURUK MANA KATA2 AKU WALAUPUN SEBURUK MANA PERANGAI AKU DAN WALAUPUN SEBURUK BURUK MANA KESILAPAN DAN SALAH AKU,AKU TETAP MENYAYANGI DAN MENCINTAI KAU SEDALAM HATI AKU.itu janji aku F.janji keramat aku.biarpun kau anggp aku begitu tetapi itu kata hati aku.kau cinta aku,kau adalah sayang aku..aku tetap menyayangi kau.kau kene tahu sebelum nafas ku terhenti!

No comments:

Post a Comment